Nordnorge - Tromsø


Så startede turen til Nordnorge med oversvømmelser i Aalborg på grund af skybrud. Vi nåede dog med bussen til lufthavnen godt våde.

Lisbet venter tålmodigt
Så gik det ellers med flyver til Kbh. og Oslo, hvor vi nær ikke havde nået forbindelsen til Tromsø, da der har været periodevis strejke perioder blandt personalet som håndterer kufferter. I Norge kan man nemlig ikke få bagagen sendt automatisk til bestemmelsestedet, da man selv skal bære den gennem tolden inden man kan flyve videre. Men vi nåede da frem til Tromsø kun lidt forsinket og kunne indlogere os på Thon.

Thon og kondomeriet















Udsigt mod Ishavskatedralen i det gode vejr














Det blev hurtigt bekræftet, at det er rigtigt nok hvad man siger om isbjørne her mod nord.




- men der er dog også andre ting, som kan være lidt mere interessante:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar