Nordnorge - Harstad

Så er vi kørt til Harstad og begyndelsen af Lofoten. Undervejs blev der tid til at plukke bær (Lisbet).



Vejret fejlede ikke noget og landskabet blev kønnere og kønnere og blev efterhånden også tilsat lidt kultur.














Hotellet i Harstad var fint og udsigten fra sengen fejlede ikke noget. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar