Vicenza fredag
Tilbage i den dejlige by Vicenza kunne vi nu færdiggøre besøgene ved Palladios palæer, se museet om ham og besøge pianoteket i Palazzo Chiericati med en flot samling 1600 tals malerier.
Ikke mindst loftsmalerierne i palæet var værd at studere. Ovenstående er det af de mere kuriøse!
Ind i mellem blev der dog også tid til den nødvendlige is og besøg i skobutikker.





Ingen kommentarer:
Send en kommentar