Bologna, søndag mandag

De Skæve tårne i Bologna er virkelig skæve, men ellers nyder vi de mange arkader, som strækkersig rundt i hele byen. Dejligt i regnvejr og dejligt i solskin. Nu har vi dog ingen af delene, men dejlige 20 til 24 grader.






Nu har lisbet gået og ledt fter et par smarte designer solbriller og dem fandt vi heldigvis.


Overnatningsstedet er en dejlig bnb midt i byen.



I dag gik udenfor byen og til San Luca som ligger højt oppe over byen. Hele vejen i arkadernes skygge. 666 buer men så er man også oppe.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar