Milano lørdag
Den sidste dag af ferien tilbragte vi i Milano, sammen med mange andre turister. Det er lidt at en omvæltning af komme fra de mindre byer, hvor turiststrømmen i maj ikke er overvældende og så til Milano, hvor der måske var ekstra mange mennesker på grund af den nyåbnede EXPO udstilling.
Her er et indtryk fra havnen i Milano (som er midt inde i byen !!), hvor man kan se hvad lidt vandmiljø kan gøre for bylivet.
Også i Milano havde vi fundet et dejligt værelse ved privat indkvartering, tæt på banegården.
Så var det blot at tage toget til lufthavnen, og vi var næsten hjemme efter en dejlig anderledes ferie.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar